Custom აუდიტორიები Facebook-ზე: ზუსტი მიზნობრივი დასახვის საიდუმლო
Facebook-ზე Custom აუდიტორიების შექმნა არის ერთ-ერთი ყველაზე ეფექტური გზა თქვენი რეკლამების მიზნობრივი დასახვისთვის. ეს ინსტრუმენტი საშუალებას გაძლევთ შექმნათ სპეციფიკური აუდიტორიები, რომლებიც შედგებიან კონკრეტული მომხმარებლებისგან, რომლებიც უკვე ურთიერთობდნენ თქვენს ბიზნესთან.
რა არის Custom აუდიტორია?
Custom აუდიტორია არის მომხმარებელთა სია, რომელსაც თქვენ ამატებთ Facebook-ზე და რომელსაც შეგიძლიათ მიმართოთ თქვენი რეკლამებით. ამ აუდიტორიის შექმნა შესაძლებელია სხვადასხვა წყაროდან, მათ შორის:
კონტაქტების სია: შეგიძლიათ ატვირთოთ თქვენი მომხმარებლების ელ. ფოსტის მისამართები, ტელეფონის ნომრები ან სხვა კონტაქტის მონაცემები.
ვებსაიტის მონაცემები: შეგიძლიათ შექმნათ აუდიტორია მათგან, ვინც ეწვია თქვენს ვებსაიტს, დაამატა პროდუქტი კალათაში ან განახორციელა შესყიდვა.
აპლიკაციის მონაცემები: თუ გაქვთ მობილური აპლიკაცია, შეგიძლიათ შექმნათ აუდიტორია მათგან, ვინც იყენებს თქვენს აპლიკაციას.
ოფლაინ მაღაზიის მონაცემები: შეგიძლიათ ატვირთოთ თქვენი ოფლაინ მაღაზიის მომხმარებელთა მონაცემები.
რატომ არის მნიშვნელოვანი Custom აუდიტორიების შექმნა?
უფრო მაღალი კონვერსია: Custom აუდიტორიების მიზნობრივი დასახვა საშუალებას გაძლევთ მიმართოთ თქვენი რეკლამები მათ, ვინც უკვე დაინტერესებულია თქვენი პროდუქტებით ან სერვისებით. ეს იმას ნიშნავს, რომ თქვენი რეკლამები უფრო შესაბამისი იქნება ამ აუდიტორიისთვის და შედეგად, გექნებათ უფრო მაღალი კონვერსიის მაჩვენებელი.
ბიუჯეტის ოპტიმიზაცია: Custom აუდიტორიების გამოყენებით, თქვენ შეგიძლიათ უფრო ეფექტურად გამოიყენოთ თქვენი რეკლამის ბიუჯეტი. თქვენ არ დახარჯავთ თანხას იმ ადამიანებზე, რომლებიც არ არიან დაინტერესებულნი თქვენი პროდუქტებით.
რეტარგეტინგი: Custom აუდიტორიები შესანიშნავი საშუალებაა რეტარგეტინგისთვის. შეგიძლიათ შექმნათ აუდიტორია მათგან, ვინც ეწვია თქვენს ვებსაიტს, მაგრამ არ განახორციელა შესყიდვა და შემდეგ მიმართოთ მათ რეკლამებით, რათა დააბრუნოთ ისინი თქვენს საიტზე.
სიმსგავსის აუდიტორიები: Custom აუდიტორიების საფუძველზე შეგიძლიათ შექმნათ სიმსგავსის აუდიტორიები. ეს ნიშნავს, რომ შეგიძლიათ იპოვოთ ახალი მომხმარებლები, რომლებიც მსგავსი არიან თქვენი არსებული მომხმარებლების.
Custom აუდიტორიების შექმნის მაგალითები:
მომხმარებლები, რომლებმაც დაამატეს პროდუქტი კალათაში: შეგიძლიათ შექმნათ აუდიტორია მათგან, ვინც დაამატა პროდუქტი კალათაში, მაგრამ არ განახორციელა შესყიდვა და შემდეგ მიმართოთ მათ რეკლამებით ფასდაკლებით ან სპეციალური შეთავაზებით.
ვებსაიტის მნახველები: შეგიძლიათ შექმნათ აუდიტორია მათგან, ვინც ეწვია კონკრეტულ გვერდებს თქვენს ვებსაიტზე და შემდეგ მიმართოთ მათ რეკლამებით შესაბამისი პროდუქტებით.
აპლიკაციის აქტიური მომხმარებლები: შეგიძლიათ შექმნათ აუდიტორია მათგან, ვინც რეგულარულად იყენებს თქვენს მობილურ აპლიკაციას და შემდეგ მიმართოთ მათ რეკლამებით ახალი ფუნქციებით ან შეთავაზებებით.
თუ ამ საკითხში ჩვენი დახმარება გჭირდებათ შეიძინეთ არსებული სერვისი 🙂
მიმოხილვა
მიმოხილვები ჯერ არ არის.