ტარგეტირებული რეკლამის კომპონენტები რთული სპეციფიკაციებისას
-
მონაცემთა ანალიზი და სეგმენტაცია
- მომხმარებელთა დემოგრაფიული მონაცემები (ასაკი, სქესი, ადგილმდებარეობა და ა.შ.)
- ფსიქოგრაფიული ფაქტორები (ინტერესები, ღირებულებები, ცხოვრების სტილი)
- ქცევითი მონაცემები (შეძენის ისტორია, ვებ-ქცევა, პროდუქტისადმი ჩართულობა)
- კონტექსტუალური მონაცემები (დრო, ადგილმდებარეობა, ამინდი, მიმდინარე ტენდენციები)
-
ხელოვნური ინტელექტი და ალგორითმები
- Dynamic Creative Optimization (DCO) – დინამიურად იცვლება რეკლამა მომხმარებლის რეაქციის შესაბამისად
- Predictive Analytics – პროგნოზირება, რომელი რეკლამა უფრო ეფექტური იქნება მომხმარებლისთვის
-
მრავალარხიანი ტარგეტინგი
- სოციალური მედია (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn, Twitter) – აუდიტორიის სიღრმისეული სეგმენტაცია
- Google Ads (Search, Display, YouTube, Shopping, Performance Max) – მოთხოვნისა და ინტერესის დაფუძნებული რეკლამა
-
პერსონალიზაცია და რეკლამის ადაპტირება
- Dynamic Ads – ინდივიდუალური რეკლამის ჩვენება თითოეულ მომხმარებელზე დაყრდნობით
- A/B ტესტირება – ყველაზე ეფექტური მარკეტინგული კომბინაციის პოვნა
- Retargeting & Remarketing – წარსულში დაინტერესებული მომხმარებლების უკან მოზიდვა.
მიმოხილვა
მიმოხილვები ჯერ არ არის.