ტარგეტირებული რეკლამა, რთული სპეციფიკაციების გათვალისწინებით

1500 

ტარგეტირებული რეკლამა რთული სპეციფიკაციების გათვალისწინებით გულისხმობს მარკეტინგული კამპანიების ოპტიმიზაციას კონკრეტული აუდიტორიის მახასიათებლების, ქცევის, ინტერესებისა და სხვა დეტალური მონაცემების მიხედვით.

Add to Cart
targetirebuli-reklama-erttviani
ტარგეტირებული რეკლამა, რთული სპეციფიკაციების გათვალისწინებით
1500 

ტარგეტირებული რეკლამის კომპონენტები რთული სპეციფიკაციებისას

  1. მონაცემთა ანალიზი და სეგმენტაცია

    • მომხმარებელთა დემოგრაფიული მონაცემები (ასაკი, სქესი, ადგილმდებარეობა და ა.შ.)
    • ფსიქოგრაფიული ფაქტორები (ინტერესები, ღირებულებები, ცხოვრების სტილი)
    • ქცევითი მონაცემები (შეძენის ისტორია, ვებ-ქცევა, პროდუქტისადმი ჩართულობა)
    • კონტექსტუალური მონაცემები (დრო, ადგილმდებარეობა, ამინდი, მიმდინარე ტენდენციები)
  2. ხელოვნური ინტელექტი და ალგორითმები

    • Dynamic Creative Optimization (DCO) – დინამიურად იცვლება რეკლამა მომხმარებლის რეაქციის შესაბამისად
    • Predictive Analytics – პროგნოზირება, რომელი რეკლამა უფრო ეფექტური იქნება მომხმარებლისთვის
  3. მრავალარხიანი ტარგეტინგი

    • სოციალური მედია (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn, Twitter) – აუდიტორიის სიღრმისეული სეგმენტაცია
    • Google Ads (Search, Display, YouTube, Shopping, Performance Max) – მოთხოვნისა და ინტერესის დაფუძნებული რეკლამა
  4. პერსონალიზაცია და რეკლამის ადაპტირება

    • Dynamic Ads – ინდივიდუალური რეკლამის ჩვენება თითოეულ მომხმარებელზე დაყრდნობით
    • A/B ტესტირება – ყველაზე ეფექტური მარკეტინგული კომბინაციის პოვნა
    • Retargeting & Remarketing – წარსულში დაინტერესებული მომხმარებლების უკან მოზიდვა.

მიმოხილვა

მიმოხილვები ჯერ არ არის.

მხოლოდ ავტორიზირებულ მომხმარებელს, ვისაც აქვს ეს პროდუქტი შეძენილი, შეუძლია დატოვოს შეფასება.