Meta Pixel: თქვენი ვებსაიტისა და Facebook რეკლამების დაკავშირების ხიდი
Meta Pixel (ყოფილი Facebook Pixel) არის მცირე ზომის კოდი, რომელსაც თქვენს ვებსაიტზე ათავსებთ და რომელიც საშუალებას გაძლევთ თვალყური ადევნოთ მომხმარებლების ქმედებებს თქვენს საიტზე და გააანალიზოთ ისინი Facebook-ზე. ეს ინსტრუმენტი საშუალებას გაძლევთ უფრო ზუსტად მიმართოთ თქვენი რეკლამები კონკრეტულ აუდიტორიას და გაზარდოთ თქვენი მარკეტინგული კამპანიების ეფექტურობა.
რატომ არის მნიშვნელოვანი Meta Pixel-ის დაყენება?
მიზნობრივი რეკლამები: Pixel-ის მეშვეობით, თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ დეტალური აუდიტორიის სეგმენტები თქვენი ვებსაიტის მონაცემების საფუძველზე. მაგალითად, შეგიძლიათ შექმნათ აუდიტორია მათგან, ვინც დაამატა პროდუქტი კალათაში, მაგრამ არ განახორციელა შესყიდვა. ამის შემდეგ, შეგიძლიათ მიმართოთ მათ რეკლამით და შესთავაზოთ ფასდაკლება ან სხვა სტიმული.
კონვერსიების გაზომვა: Pixel საშუალებას გაძლევთ გაზომოთ, თუ რამდენად ეფექტურია თქვენი რეკლამები. შეგიძლიათ იხილოთ, რამდენმა ადამიანმა განახორციელა შესყიდვა, დაარეგისტრირდა ან შეავსო კონტაქტის ფორმა თქვენი რეკლამის ნახვის შემდეგ.
რეტარგეტინგი: Pixel-ის მეშვეობით შეგიძლიათ შექმნათ რეტარგეტინგული კამპანიები. ეს ნიშნავს, რომ შეგიძლიათ მიმართოთ რეკლამები მათ, ვინც უკვე ეწვია თქვენს ვებსაიტს, მაგრამ არ განახორციელა შესყიდვა.
აუდიტორიის შექმნა სხვა პლატფორმებისთვის: Pixel-ის მონაცემების საფუძველზე შეგიძლიათ შექმნათ სიმსგავსის აუდიტორიები სხვა სოციალურ ქსელებში, რათა მიმართოთ მსგავს აუდიტორიას.
როგორ დავაყენოთ Meta Pixel?
Pixel-ის შექმნა: შედით თქვენს Facebook Business Manager-ში და შექმენით ახალი Pixel.
კოდის მიღება: სისტემა ავტომატურად გენერირებს კოდს, რომელიც უნდა დააკოპიროთ.
კოდის დამატება ვებსაიტზე: დაამატეთ მიღებული კოდი თქვენი ვებსაიტის ყველა გვერდის
ივენთების დაყენება: განსაზღვრეთ ის მოქმედებები, რომლებსაც გსურთ თვალყური ადევნოთ თქვენს ვებსაიტზე (მაგალითად, გვერდის ნახვა, კალათაში დამატება, შესყიდვა). თითოეულ ამ მოქმედებას შეესაბამება კონკრეტული ივენთი, რომელიც უნდა დააყენოთ თქვენს Pixel-ში.
რატომ არის მნიშვნელოვანი ივენთების დაყენება?
ივენთები საშუალებას გაძლევთ მიიღოთ უფრო დეტალური ინფორმაცია მომხმარებლების ქმედებების შესახებ თქვენს ვებსაიტზე. მაგალითად, თუ თქვენ გაქვთ ონლაინ მაღაზია, შეგიძლიათ დააყენოთ ივენთი “კალათაში დამატება” და შემდეგ შექმნათ რეკლამა მათთვის, ვინც დაამატა პროდუქტი კალათაში, მაგრამ არ განახორციელა შესყიდვა.
თუ ამ საკითხში ჩვენი დახმარება გჭირდებათ შეიძინეთ არსებული სერვისი 🙂
მიმოხილვა
მიმოხილვები ჯერ არ არის.